SKRIVET: 2009-11-25, kl 07:01:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

TRÖTTER..

godmorgon! ohja. idag är jag riktigt jävla trött. hoppashoppashoppas det börjar regna
så att mamma kör oss. jag ber! ska snart platta håret&jag får verkligen panik på att vi
just nu bara har en toalett. vi ska fixa den här uppe, men jag liksom behov av en egen
toalett där jag inte blir störd hela tiden! som när jag skulle sminka sig i morse skulle folk
hela tiden kommer in och borsta tänderna, jag står inte ut! nu vet ni alla det i alla fall..
ah. kommer förmodlign möta lisa, och vi går t skolan och sen t matsalen för att äta lite
frukost där. sjukt mysigt är det verkligen! vi älskar det. ♥ yes, men nu ska jag platta mitt
hemska hår. så vi syns lite senare kära vänner. love ya bitches!

sara&jag bjuder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: