SKRIVET: 2009-12-28, kl 10:34:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

LISA IDAG.

hej allihopa!

igår stack jag hem t lisa där emma sjöberg också var. mycket trevligt faktiskt vare! kom dit vid

sex tiden. sen kom hampus&isak dit också. vi hade verkligen kul, speciellt när isak typ knäckte

lisas lillfinger? ;) hahahha shit vad jag skrattade åt det! hon kunde inte ens räta ut det.

naw, stackars lisafisa, menmen, idag ska jag i alla fall vara med den söta saken, ska fråga

om hon vill dra ner t stan&ta en fika eller så? man kan ju alltid fråga. ska även kolla på kläder

det gäller ju som sagt att passa på ;) men nu pallar jag inte skriva mer. kanske skriver

ett kort inlägg innan jag sticker t lisa. så puss så länge!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: