SKRIVET: 2009-11-20, kl 18:59:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

THE BEST DAY.

nu sitter jag här&lyssnar på världens mysigaste musik! the best day med taylor swift.
helt underbar låt. och den påminner mig om pappa. saknar honom verkligen.
låten passar perfekt. jag känner verkligen smärtan,men samtidigt är jag så sjukt
lycklig.  man tänker tillbaka. hur kunde det bli såhär?  den frågan ställer man sig
varje dag. aldrig trodde jag att man kunde sakna nån såhär mycket. det är helt otroligt.
smärta. jag minns allt. alla fina minnen. alla dåliga.  gud. jag vill verkligen ha
dig tillbaka nu! behöver dig som mest. älskar dig. går inte att förklara känslor för
nåt sånt här. det SUGER.  tänk allt vi gjorde, du&jag. jag kommer föralltid minnas..
tack för att du fanns i mitt liv. du gjorde det värt. jag älskar dig. / ebba.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: