SKRIVET: 2009-11-22, kl 11:34:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

GÅRDAGENS.

igår kväll blev det istället att vara med sara. emma kunde inte sen :) men iaf så mötte jag
sara och hennes  syster mariam. vi gick till maxi och köpte godis,chips och dricka. sen gick
vi hem till deras hus och ner i källaren och kollade på 17 again. sjukt bra var den! vi såg
på datorn. jag vill också kunna ladda ner filmer! :o kvällen var i alla fall bäst! sjukt mysig.
idag ska mamma och jag hyra film. och imon blir det skolan igen. helt otroligt snabbt det
går?! ah. den går alltför fort. jag som ville ha en lördagkväll till! och imorron blir det även
en sådär lång och jobbig dag! en sån till halv fyra. och jag vet inte om jag orkar det!
det suger. här kommer lite bilder från igår. och bara så ni vet så har inte jag glasögon! :)




sara<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: