SKRIVET: 2009-12-20, kl 16:41:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

SJUKT

asså detta är helt sjukt! vi är nästan insnöade, herregud asså. det har nog inte

kommit såhär mycket snö på ca 2-3 år! i alla fall inte här i lilla sverige? eller vad
säger ni? nej detta är jag inte alls van vid! längtar extremt mycket t julafton nu.
lisa, hennes pappa&systrar kommer t oss på julafton ju? och på nyår firar jag
med lisa. vi ska vara med julia&dom. så vi ska kolla på raketerna i stan tror jag.
kommer bli sjukt mysigt. ska köpa en nyårsklänning också! det får inte glömmas.
yepphepp. ikväll sover jag hos måmå och måfa tror jag. skitlängesen jag var
hos dom, eller ja, ens träffade människorna! jag börjar även sakna min lisafisa.
har inte träffat henne på år&dar. men tror vi skulle vara imon, så puss på det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: