SKRIVET: 2009-12-22, kl 14:44:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

NY DATOR..

jajemensan, ni hörde! nu har vi en ny dator, en bärbar dessutom. jag har hela tiden
velat ha en sån här, den är verkligen skitbra! nu har jag blivit sjuk också. TOPPEN.

eller inte. förskyld som satan är jag, ont i halsen, snorig och ont i huvudet. känner
mig också väldigt yr och svimfärdig. menmen. jag har grejat lite med fotoalbumet nu
idag. jag bytte alla bilderna från när jag var liten till ett lite nyare album. yepphepp.
snacka om att det väckte en hel del minnen?

julafton nu om bara 2 dagar. fan vad jag längtar alltså! sen på lördag drar jag in t
k-skrona med julia&lisa. det är ju mellandagsrea, så det ser jag verkligen fram emot!
ska köpa nyårsklänning, kanske en jacka och lite tröjor och sånt. det gamla vanliga
kan man väl säga? nej, men nu ska jag mysa ner i soffan med en film. vi ses. puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: