SKRIVET: 2009-12-05, kl 08:57:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

K-SKRONA&JULMYS.

hej på er! nu känner man att julen är på igång. det börjar bli kallt, man börjar baka
allt, vi har satt upp stjärnor och allt, juldukar,gardiner,ljus och så mycket annat. nu
saknas bara granen enligt mig! julklapparna blir bara fler och fler i vardagsrummet.
så därför behövs en gran att lägga dom under! vintern och julen är en av dom bästa
årstiderna enligt mig, näst efter sommaren. för den slår allt. men julen, så himla
härlig på nåt sätt! någon annan mer än jag som längtar mest efter julklapparna? ;)

idag drar vi t k-skrona. men idag kör mamma och lisa följer med mig. ska leta efter
ett par leggins på hm, nån tröja eller 2 på gina, en väska på accent som är lite större
och såklart JULKLAPPAR till dom jag ska köpa till! sen blir det oftast lite smått och
gott? jajemen!  ikväll sen så sover jag och lisa hos grabbarna som sagt ;) kommer bli
mycket mysigt.  vi kollar väl på film osv, men k-skrona först! puss&kram!

den bästa jullåten!


Anonym

jag älskar också den låten!<33333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: