SKRIVET: 2009-12-13, kl 17:33:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

JULKLÄNNING.

japp, ni hörde rätt! min julklänning är nu klar! äntligen säger jag bara.

asså sån jäkla tur att vi drog ner idag, mamma&jag. köpte även ett

armband&en ny behå. det behövdes asså! så julkläderna är klara,

bäst av allt är ju dock att lisa och dom kommer till oss på julafton!

det kan inte bli bättre liksom? ;) shit vad kul vi kommer ha! imon så ska

jag dessutom vara med lisa, hon följer med mig hem tror jag. ah.

igår spenderade jag hela kvällen t elva hemma själv framför tvn. jag

har ju stukat foten, så jag pallade inte dra ut bara!  en sak till hörni.
förövrigt kommer jag inte kunna blogga på ett tag nu, är på mammas
jobb. hemma har vi ju som sagt över 40 virus att få bort. tror vi skulle
rensa datorn imorron. LÅT OSS HOPPAS! men nu har jag inte tid att

skriva mera. vi syns när datorn är lagad, eller nåt sånt. puss bitches! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: