SKRIVET: 2009-12-23, kl 15:59:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

CHRISTMAS CUPKAKES..

hej allesammans!  jo, jag såg christmas cupkakes på en reklam på tv& jag bara kände att
detta måste jag testa. jag gjorde dom idag&dom blev verkligen bra! goda&fina på samma
gång. receptet får ni längre ner. nu har vi kollat på film och ätit lite grann. senare ska min
mormor&morfar t stockholm så vi ska köra dom t flygplatsen. konstigt när man inte har
en jul med dom? det har vi ju alltid annars! imorron är det julafton&gud vad jag längtar nu.
kan knappt vänta alltså!

vad önskar ni er nu till jul? själv har jag bara bett om kläder&pengar. vettiga saker istället
för att önska sig en massa småskit som sen bara ligger. jag önskar mig nuförtiden alltid
saker man har nytta av! mycket mycket mycket bättre. eller vad säger ni? jag kör på det.


recept --> http://www.recept.nu/1.127559/leila_lindholm/kakor_tartor/christmas_cupcakes  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: